Saturday 20 September 2014

Meal Shakes dan Omega Guard buat Nazranfiddin


Model SHAKLEE tercomel dlm abad hidupku

"Ummi saya letakkan 1 sudu kecil meal shake sehari skali dan Omega Guard dlm susu formula sy....sbb tu sy sihat dan pintar, sy juga sudah mula memahami kata2 org skeliling sy" Nazranfiddin

Sedari awal umur 11 bulan, Nazran, putera saya campurkan Meal Shake dan Omega Guard dan sehingga saat ini, Nazran tidak pernah demam dan selesema. Malah, tumbuh gigi pun tidak pernah jatuh sakit. Hebat juga penangan gabungan Set Kanak-Kanak Shaklee ini.

Omega membantu perkembangan otak. Nazran semakin pintar walaupun sudah 1 tahun 3 bulan dan gigi baru ada 2 batang, tapi seawal sebelum umur mencecah setahun, dia sudah memulakan langkah pertamanya. Tersenyum riang kami menyaksikan perkembangan nya tu. Yalah, Nazran saya ni kecil saja, berat pun baru saja mencecah 7kg, tapi berlari, menendang bola, sudah mula pandai menarik tangan siapa-siapa yang hampir dengannya, sudah juga pandai bagi isyarat minta susu.

Sejak akhir-akhir ini, dia mahu tidur berbantalkan kepala upin. Kalau tidak, merengek mahu letak kepala di bantal tu.. Hehe... Macam2 kerenah dengan kepintarannya tu. Dia mudah ingat sesuatu. Alhamdulillah... Berbaloi juga kan. In sha ALLAH buat yg terbaik untuk anak pasti kita juga akan tersenyum bahagia.

Sekiranya berminat boleh klik Set Anak Pintar & Cergas

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure" 
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE 
Sebarang pertanyaan 
Sila Hubungi Saya, 
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂