Monday 20 February 2023

Testimoni Aszda

Saya sudah mencuba produk Shaklee lebih 10 jenis, bukan sahaja produk nutrisi tapi juga produk kecantikan Shaklee.

Ramai yang berjumpa dengan saya, mereka kata "banyak juga kamu makan arr".. Apa yg perlu dirisaukan? Ini bukan ubat, ini makanan tambahan (supplement), kita cukupkan apa yang kurang. Shaklee adalah vitamin, bukan ubat ya.. Tapi yang penting kena minum air yang banyak.

Shaklee ada di mana-mana.

Tambahan lagi, sekarang ini ramai sangat yang peminum tegar nescafe, teh, dan minuman yang mengandungi kafein. Ingin saya tekankan di sini, bukan tidak boleh minum atau makan yang berkafein tapi kalau boleh kurangkan. Lagi, jangan telan atau minum vitamin bersama-sama minuman yg berkafein ini. Kalau kita mahu sihat, "alah bisa, tegal biasa". Kalau mahu sihat dan cantik, perlukan pengorbanan terutamanya wang ringgit, masa, dan juga kegemaran.

Ini antara tertimoni daripada diri saya sendiri. Saya mahu hidup sihat, saya pasti kamu yang di luar sana tu pun pasti mahu juga sihat. Let me help you to live healthier.



"Prevention is Better Than Cure" 
Jom sihat dan cantik bersama saya  
Asdayanty 
Your Shaklee friend❤️
Shaklee ID: 1071673 
YouTube: RH AszdaYanty 
Facebook: Asda HealthJourney 
Instagram: asda_healthjourney 

“Produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂