Thursday 18 September 2014

OsteMatrix utk anda dan keluarga

Sesuailah kita hadiahkan ibu bapa kita sebulan sebotol OsteMatrix. Mama saya ada keturunan darah tinggi, abg kepada mama (pakcik) saya meninggal disebabkan darah tinggi, dia tergelincir di bilik mandi dan meninggal selepas beberapa hari d tahan di hospital 10 tahun yang lalu.

Nauzubillahi Min Zalik.
Puan Hawi, ibundaku, 51 tahun

Lebih baik kita mencegah sebelum mengubati. Saya bekalkan sebulan sebotol OsteMatrix untuk mengatasi sakit kepalanya akibat darah tinggi. Tambah lagi, mama saya menjaga anak saya, mudah sakit pinggang, saya selalu pesan "Jangan lupa makan vitamin mak, sebelum tidur". Sekarang saya pun tidak ingat botol ke berapa yg dibekalkan tapi yang pasti tiada suda mama saya mengadu sakit-sakit. Tidak perlu lagi dia pergi klinik utk ambil bekalan ubat setiap dua minggu. Jimatlah belanja ubat setiap bulan untuk mama saya. Ubat dari klinik selalunya untuk penahan sakit sahaja, bukan nya untuk menyembuhkan. Sekarang alhamdulillah, Shaklee memang bukan bertujuan untuk menyembuhkan tapi dia mampu mengurangkan masalah penyakit kita.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure" 
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE 
Sebarang pertanyaan 
Sila Hubungi Saya, 
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂