Tuesday 7 February 2023

February: Lamaran Close Sales

INNA HAZA LARIZQUNA MA LAHU MINNA  FAAD


Ya Allah! Walaupun cuma sekadar lamaran daripada mereka ini tapi saya tetap juga bersyukur kerana dengan ini sahaja pun saya tahu mereka sedar bahawa saya adalah salah seorang pengedar Shaklee. Semoga saja Allah SWT membuka kan hati mereka ini semua untuk close sale untuk menjual produk kesihatan Shaklee. Semoga Allah SWT lariskan stok Shaklee saya yang sedia ada sekarang ini. AMINN.


celiksihatpermataku

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 


Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga... 
"Prevention is better than cure" 
 Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE 

Sebarang pertanyaan..
Hubungi saya,
Asdayanty 
Phone: 0136507465 
SID 1071673 
YouTube: RH AszdaYanty 
Facebook: Asda HealthCare 
Instagram: asda_healthcare 

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

1 comment:

  1. Ya rabbi solli a'la muhammad ! Dua drpd nya sudah pun close sales dan cod pada tuan baru hari ini. Terima kasih ALLAH

    ReplyDelete

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂