Saturday 11 March 2023

Duit Raya Awal Dari Shaklee


duit raya
Hadiah dari upline masa dapat naik rank SV


Pengalaman Cash Bonus


Pada tahun 2014, saya naik rank Supervisor, pulak tu dapat effective 3 bulan berturut-turut. Masa itu income saya cecah hampir RM2k. Cantik peraturan Allah. Setiap hari istiqamah solat fardhu awal waktu,  solat dhuha, selawat dan macam-macam tips yang diberi upline masa tu semua saya ikut. Yalah sebab kita memang mahu sesuatu so kita kena berkorban lah kan. 

Kuasa Allah SWT memang ajaib tetapi niat kita mesti betul jangan terlalu taksub nanti Allah tarik balik nikmat yang diberi tu. Bersama Shaklee, kita boleh enjoy 3C- iaitu: Cash, Car dan Convention. Sangat wow. Walaupun rezeki saya setakat C yg pertama, di mana saya setiap bulan Shaklee bayar bonus paling awal pun every 14th in a month. Tengah-tengah bulan yang pokai dapat bonus siapa tidak suka kan? Biarpun nilainya tidaklah mewah dan gah tapi apabila yang kita peroleh tu berkat, sudah tentu nilai yang sikit pun sangat mencukupi. Syukur selalu. 


Ramadhan vs Duit Raya


Cak Cak Ramadhan. Tidak sabar rasanya berpuasa. Dalam masa menahan diri untuk berjimat belanja, boleh juga kita rehatkan perut, tambah lagi ibadah kita dlipatkali gandakan. Tapi jangan abaikan vitamin harian supaya puasa pun kita cukul nutrisi. Tambah lagi best, dapat duit raya awal dari Shaklee nanti. Bonus menanti every mid-month boleh lah jadi duit raya nanti ngam seminggu lagi tibanya syawal. Excited wo! 

Mari sini cerita bagaimana untuk dapatkan bonus Shaklee. Pertama sekali, semestinya dia mestilah ahli Shaklee yang berdaftar ya. Ahli yang berdaftar semestinya akan memberi bank details. So bonus akan terus di transfer ke akaun bank kepada semua ahli yang layak. Kedua, untuk kita layak bonus mesti buat buat minimum 150uv. UV ni unit volume dalam kata lain nya 'point' lah kan. Setiap bulan UV yang terkumpul melayakkan kita untuk dapat bonus dan Shaklee bayar di pertengahan bulan hadapan tidak kira pangkat dan rank sekalipun bonus tetap ON janji at least ada PV (Purchase Volume) iaitu jumlah belian produk Shaklee dalam sebulan lebih kurang RM500. 


Rank dan Bonus Shaklee 


shaklee labuan
Dan part yang best, setiap kali kita level up UV, setiap kali itu PV pun naik so percentage of bonus pun naik. Dalam erti kata lain, semakin tinggi UV dan semakin tinggilah jumlah PV jadi semakin banyak lah bonus layak. Boleh refer table sebelah ni untuk lebih senang. Gitu bah! 

Sudah jadi ahli tu belilah produk nya dan rasa keberkesanan nya sendiri barulah seronok sharing dengan family, kawan, dan orang luar. Sebenarnya, consume sendiri pun boleh earn cashback. Beli untuk diri sendiri dapat sihat dapat juga duit raya awal Shaklee. Mesti suka kann. Tapi wa cakap lu memang tidak mudah. Tapi SABAR lah ya InshaAllah one day kita sedar its worth it. 

Sambil hidup sihat, sambil boleh jana pendapatan, sambil juga bantu orang lain amalkan hidup sihat dengan vitamin Shaklee. Best gila beb! Next entri nanti saya cerita step by step on "How to do business with Shaklee". Tunggu ya!  

#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#shakleelabuan 
#healthywealthywithShaklee 

"Prevention is Better Than Cure" 
 Jom sihat dan cantik bersama saya  
Asdayanty 
Your Shaklee friend❤️
Shaklee ID: 1071673 
YouTube: RH AszdaYanty 
Facebook: Asda HealthJourney 
Instagram: asda_healthjourney 
FB Kek Batik: Cake Batique Ummi
IG Kek Batik: cakebatique.ummi

“Produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

2 comments:

  1. Best buat bisnes shaklee ni sebab tengah bulan dpt bonus. Siapa usaha lebih akan dapat lebih.

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat duit raya awal

    ReplyDelete

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂