Wednesday 17 September 2014

Testimoni Herbal Blend Cream

Mahu cerita sikit pasal Herbal Blend Multi-purpose Cream daripada Shaklee ni, saya memang jatuh cinta. Sentiasa dlm handbag tdk pernah tinggal..Memang betul multi-purpose! Memang pelbagai guna.

Antara kegunaan Herbal Blend yg ajaib ni?

1. Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga

Inilah tujuan asal saya membeli Herbal Blend. Dulu, Nazran masa berumut 6 bulan ke atas, dia ada eczema pada kedua2 kiri kanan paha kaki. Usahakan ke klinik, farmasi cari utk hilangkan kulit kering dia tu. Tapi tidak juga berkesan sgt.. Tapi lps smnggu dua sapu Herbal Blend tu..makin surut suda kulit kering. Setiap masa lepas mandi, saya sapukan dengan Herbal Blend.

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah

Tumit kering dan pecah sememangnya menjadi masalah saya sejak dahulu lagi. Pernah juga beli sejenis krim tu, botol tiub yg kecil saja tapi mhl juga dlm dekat RM40 juga. Sapu hari2 sblum tidur, tapi, tdk juga berapa nampak hasilnya. Tapi, sekali dua cuba Herbal Blend, memang puas hati. Setiap lepas solat dan mahu masuk tidur saya sapu.. 2,3 hari hilanglah kasar2 d tumit tu..

3. Ubat luka / lecur

Boleh guna ganti minyak gamat. Seeloknya ada satu herbal blend dalam rumah, bila ada luka je, cepat baik. Terhiris pisau? Kena cakar kucing? Terkena minyak panas? Semua pun boleh...

4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu

Memang dah terbukti, bila ada luka pada puting akibat gigitan anak, pedih yang teramat.. Jadi, lepas ni, ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, kena ada herbal blend di sisi.. Herbal blend ni sangat natural, jadi jangan risau.. Tiada bahan sintetik dan dijamin selamat.

5. Menghilangkan parut

Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah akan pudar dan hilang...

6. Ruam pada bayi/kanak2

Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Bayi kan masih kecil, kulitnya baru sahaja hendak sesuai dengan alam ini. Jadi, sapukan sahaja Herbal Blend. Ia akan melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam. Jangan sapukan krim yg mengandungi steroid ya! Kesian baby..Sekarang pun masih guna utk Nazran...Kdg ada ruam bwh perut dia tu, mungkin sebab pampers kn..stiap kali tukar pampers dan lepas mandi wajib sapu utk Nazran.. Sehari dua hilang lah biji2 ruam tu.. Tapi bila ada lagi tumbuh, cepat2 sapukan lagi...

7. Losyen harian

Saya juga gunakan sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut.. Herbal blend tidak berminyak. Jadi sememangnya selesa.Herbal Blend Shaklee.. Saya suka sapu disiku dan di kaki.. Saya suka betul dengan bau dia.

Kenapa Herbal Blend?
Herbal Blend ni, diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi (horse chestnut, bunga yarrow, daun sage, dan juga rosemary). Ia telah diuji secara klinikal bagi melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah, seperti tumit, lutut dan siku. Ia dingin, bermentol dan tidak berminyak.

Cepat cepat siapa cepat dia dapat

Ada 3 botol saja lagi.. Harga berbaloi punya..PASTI

Cuma RM27.50 dgn 4oz/113gram (wah banyak tuh)


Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure" 
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE 
Sebarang pertanyaan 
Sila Hubungi Saya, 
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂