Wednesday 24 September 2014

Shaklee Effect: Kecekalan Hati

Siapa kata senang mahu hidup senang. Di mana kita sekarang ialah bergantung pada usaha kita dahulu. Betul kan? Tapi tidak juga susah untuk hidup susah. Kecekalan hati, pengorbanan masa dan wang ringgit serta usaha itu jugak yang penting.

Buktinya, saya wanita berkerjaya tetapi penat lelah berkerja di dalam pejabat di ketepikan demi mencari rezeki lebih. Petang selepas pukul 5 kalau ada customer yang request COD, haaa bawalah partner-in-crime a.k.a dearest husband utk buat delivery. Hari ini pula lain ceritanya, apa tidak, dearest husband ada kerja lagi so dia janji 8pm utk delivery. So tunggu lah di rumah sambil bermain dengan si kecil yang celik pintar yang sungguh menghiburkan. Penat segala hilang bila melihat permataku ketawa dan tersenyum.
cod labuan

Cod Labuan

Tanpa makan, tanpa rehat, kami bergerak buat delivery selepas pukul 8 mlm. Tapi saya okey jak, saya kan berESP setiap pagi. Pasti bertenaga sepanjang hari. Bawak juga Nazran yg tengah bermain dengan kotak Shaklee. Dia pun happy sungguh bila datang stok baru. Hehe. Di bawa berjalan, tertidur pula hero saya tu, kesian dia, penat ya syg ikut ummi cari rezeki. Hari ini awal sikit habis COD sebab sikit jak pun.

Kita promote sihat untuk orang tapi syaratnya biarlah kita juga sihat. jadi kita akan ada keyakinan untuk bertemu orang/customer. Hati harus cekal. Kalau kita sikit-sikit demam, orang pun tidak yakin mahu membeli produk kesihatan kita ini.

Bestnya, hari ini 3 tong ESP sold out, sebelum apa2, saya cepat2 restock. Memang lah lambat pulang modal bila kita beli terlebih dahulu. Tapi sabar dan yakin mesti ada. Produk Shaklee pasti laris. Pada yg sudah mencubanya, pasti tahu keberkesanannya.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure" 
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE 
Sebarang pertanyaan 
Sila Hubungi Saya, 
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂