Friday 19 September 2014

Vivix Merawat Diabetes Kronik


VIVIX ni produk yang bagus untuk anti penuaan..hmm apa yg kita faham tentang produk anti penuaan ini sebenarnya? Nampak muda? Kulit licin tidak berkedut walaupun sudah berusia 50 ke atas?

Hmm nyata masih ramai yang tidak tahu produk2 anti penuaan ini juga banyak membantu dalam membaiki tahap kesihatan jantung, paru2, menentang radikal bebas dlm badan, selain memberikan kesan tampak muda..
VIVIX adalah satu-satunya produk yang boleh masuk dalam DNA badan kita bertujuan untuk membantu membaiki kerosakan DNA, ape berlaku jika DNA rosak? Kanser, salur darah tersumbat, sakit jantung, rambut beruban dan lain2, semua penyakit yg kita hadapi hari ini adalah disebabkan oleh kerosakan DNA.

Dengan VIVIX, 70% melanjutkan usia, membantu mengurangkan kepekatan darah untuk yang tinggi kolestrol, membantu mengurangkan diabetes, menjaga kesihatan jantung, menghalang jangkitan paru2, allergic, bertenaga, rasa muda dan nampak muda.

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU PESAKIT DIABETES

Ringkasnya, sebahagian besar penyakit berpunca dari kerosakan sel, (struktur asas tubuh kita). Contoh lah, cancer, bermula dari sel yang tidak normal berkembang dan merebak dengan cepat.. Diabetes pula lazimnya terjadi disebabkan rintangan insulin dimana membran sel telah rosak menyebabkan reseptor insulin tidak sensitif terhadap insulin..


Apabila binaan asas dlm tubuh rosak, atau tidak normal, inilah punca badan kita sakit..bayangkan kalau rumah kita, tiang2, atau foundation nya retak, rosak, dah pasti rumah kita tak lagi selamat utk diduduki kan? Sama lah juga dengan badan kita.

Vivix membantu melindungi dan memperbaiki DNA selular. Ia juga mengawal selia genetik.
Jadi kesimpulannya VIVIX memperbaiki sel dan DNA


Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure" 
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE 
Sebarang pertanyaan 
Sila Hubungi Saya, 
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂