Friday 3 October 2014

ESP - Buy 6 Free 1 Combo

Energizing Soy Protein..
Oct 2014 - Beli 6 Percuma 1 (Harga RM900)
*Jimat RM150
*Free join Shaklee as member
*Bonus cash RM36++


ESP membantu saya bekerja dengan lebih bertenaga. Kalau minum semasa sarapan pagi, sepanjang hari tidak mengantuk, walaupun selepas makan tengahari. Memang selalu lah begitu kan, lepas makan saja lembik, malas mahu buat kerja. Nah, minum ESP untuk tenaga yg berpanjangan.

ESP pun bagus kalau mahu kasi cantik kulit. Sepanjang saya minum ESP lah kan, kalau sehari dua tidak minum mesti jerawat kecil2 mudah tumbuh. Saya ni lagi kalau ada jerawat, adoiihaii amai bah tangan mengacau. Apa tidak hitam2 lah di muka. Bah sudah minum ESP ni, hitam2 bekas jerawat tu cepat kabur lah..Inda brpa kelihatan bah.

ESP pun mengenyangkan jua bah..Bah, kalau mcm saya ni mahu jua maintain berat bdn kan.. Kalau boleh inda mau lah mcecah 60kg tu...Hehe, so minum ESP berat badan sy spnjang stahun ni ada dari 55kg-59kg.. Hehe... So inda mau tertinggal minum ESP nanti slera makan time tengahari tu tinggi. Makan itu makan ini. Kalau minum ESP pagi, karang mkn tghr rasa kenyang ja. So ambil nasi pun ckit.

Lagi??? Saya nampak perbezaan pun bila minum ESP luka pembedahan saya jarang lah rasa ngilu2. Walaupun sudah setahun, pandai juga rasa sakit bah. Pernah saya ponteng ESP lebih sbulan.. Aduhaiii.. tidak boleh 'tidak' minum lah, rasa ngilu tu mudah datang.. dan kita boleh terasa ngilunya tu.. yalah kadang2 rasa juga ngilu, tapi bila tidak peduli skjap dia hilang lah. Tapi lain kalau tidak minum.. boleh perasan rasa ngilu di spnjang luka pembedahan tu. Consume lah ESP untuk kesihatan sendiri...

Dan lagi hampir terlupa, saya bebas dari derita gastrik dengan migrain.. Yaa!!! Punya best, saya dulu masa student selalu betul dapat gastrik. Tambah2 lagi migrain. Bila sudah kerja dua benda ni masih lagi jadi teman baik saya. Kalau gastrik tu jarang2 lah..Tapi kalau migrain, Allah saja yang tahu.. Balik dari kerja terdampar atas tilam sebab sakit kepala yang amat. Ada juga lah migrain, tapi jarang betul sudah, migrain pun selalu kalau cuaca yang panas.

Jomlah kita berESP..
Bulan lepas saya berjaya jual 10 tong ESP.. Macam tidak percaya kan...
Tapi saya balik2 kira senarai order customer saya tu.. Betul ada 10 tong, 9 sudah hantar, 1 lagi belum berhantar.

Siapa tidak mahu cuba sangatlah rugi..
Tapi ada juga org tertentu tidak boleh minum ESP ya..Boleh dapatkan khidmat nasihat dari saya dulu ya..
Call/whatsapp/sms
Asda 0136507465

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂