Friday 10 October 2014

ESP Shaklee Di Iktiraf Seluruh Negara

Rugi tidak GRAB ESP di bulan ini...

1. Diiktiraf di seluruh negara

Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee adalah salah satu produk Shaklee yang telah mendapat pengiktirafan di seluruh negara kerana telah menjalani ujian klinikal yang paling banyak. Ianya dibuat dari protein tumbuh-tumbuhan yang berkualiti tinggi. Satu-satunya kandungan di dalam ESP hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik). Kacang soya ini diproses dibawah suhu yang rendah. Info menarik, setiap 1 kg ESP adalah dari 30 kg kacang soya. ESP sangat terkenal sebagai ‘energy booster’ atau pemangkin tenaga, tenaga yang dihasilkan dapat bertahan berjam-jam lamanya

2. Kandungan Protein penting

Kandungan protein di dalam kacang soya adalah 2 kali ganda dari daging, 4 x lebih dari telur dan 12 x lebih dari susu. ESP juga lemak dan kolestrol yang rendah dan diserap dengan mudah oleh badan. Ianya juga adalah makanan berindex glisemik rendah yang menghasilkan tenaga berpanjangan dan rasa kenyang lebih lama.

3. ESP Shaklee sesuai untuk siapa?

--->Mereka yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan cergas.

---->Mereka yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberi rasa kenyang yang lebih lama.

---->Ibu-ibu yang menyusukan anak: Membantu membanyakkan dan mengekalkan supply susu disamping pengambilan air yang cukup dan proses pengepaman yang konsisten.

---->Pesakit kencing manis: mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

---->Mereka yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus, gebu dan berseri.

Harga Pasaran 1 Canister RM150

ISTIMEWA HARI INI BULAN INI 

Beli 6 tong dapat??
~Percuma 1 Tong ESP (Jimat RM150), dan
~Percuma keahlian (Jimat RM65), dan
~Layak dapat bonus 5% dari Shaklee lagi...
Apa tunggu lagi?? Call saja saya
Asda 0136507465
‪#‎Sid1071673‬

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂