Friday 31 October 2014

Shaklee Effect: Say NO pada Jerawat!!

Ramai yg tidak perasan ataupun tidak ambil peduli. Jerawat biasanya kita dengar tumbuh disebabkan hormon yg tidak menentu. Bagi saya jerawat ini boleh tumbuh bila2 dia suka. Mungkin juga sebelum dan semasa datang bulan, atau juga bila kulit berminyak sikit, mulalah jerawat pun tumbuh. Paling tidak pun stres saja pun mesti juga tumbuh.. Ada juga kadang lambat tidur pun dia tumbuh keesokkan paginya.

Shaklee Labuan
Mari sini saya cerita pasal GLA Complex ni, sebenarnya, GLA ni membantu menstabilkn hormon kita dan jerawat juga jarang tumbuh. Bila jerawat jarang tumbuh muka pun sihat. Bila muka sihat, kita pun tidak stres tengok muka sendiri. Bila sudah hormon stabil dan kita tidak stres, period kita pun akan teratur seterusnya boleh membantu mereka yg inginkan cahaya mata juga.. Sebab mereka boleh nampak hari subur mereka. 

Lagi, GLA Shaklee ni mengandungi Vitamin E sebab itu juga mampu membantu mencantikkan kulit kita. Biasanya lambat datang bulan, mesti jerawat tumbuh, ada juga sampai menyerang seluruh muka. Smpai merah2 berisi lagi. Tahu kenapa. Kalau period kita lambat, kotoran di dalam badan belum lagi keluar melalui period sebab itu kotoran akan naik tumbuh ke muka. Kita tidak sedar muka kita tdk sihat bkn sebab muka kita tapi dalam badan kita ni sendiri yg tidak sihat

Ataupun mereka yang ada sembelit. Lagilah sangat berpotensi untuk berjerawat. Sebab apa, kalau kita tidak membuang dalam sehari, kotoran akan berkumpul di dlm badan sebab tu mampu menaikkan jerawat di muka kita. Yg tu boleh bantu dengan Herb-Lax. Tidak pun Alfalfa ka. Lagi best dan hebat buat wanita.

bcomplex
Tambahan lagi, kalau mahu cantik, kita tidak mahu stres-stres, nanti kedut di muka pun nampak, nanti jerawat pun tumbuh. Pernahkah kamu dengar bila kita senyum, otot-otot di muka kita akan secara automatik bersenam jadi kuranglah potensi untuk nampak kedut di muka bila sering tersenyum. Kalau sering marah-marah, selalu kerut kan muka bantu dengan B-Complex, anti-stres, betul sangat berkesan. Saya selalu amalkan B-Complex ketika rasa tension, rasa stres, terus telan B-Complex. Di sebabkan itu B-Complex ini salah satu set kecantikan dalam Shaklee juga bah. Jangan marung-marung jom kita makan B-Complex!

Sebab itu mereka yg inginkan cantik luaran, dalaman mesti cantik dan bersih dahulu. Barulah kita mampu tampil di depan orang ramai dengan konfiden. Ini kalau berjerawat tengok muka sendiri di depan cermin pun malu, apatah lagi berjumpa dengan orang. Kalau sebiji dua tidak apa, kalau penuh jerawat seluruh muka. Wallahualam bi sawab.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂