Saturday 18 October 2014

Set Darah Tinggi Lengkap Buat Ibu Tersayang

Hai semua.. baru balik dari COD ke rumah schoolmates saya dulu. Khamis lalu, dia bertanyakan set darah tinggi, katanya untuk mamanya. Set Darah Tinggi yang lengkap, saya cadangkan ambil Garlic Complex, Omega Guard dan OsteMatrix.

Garlic boleh membantu menurunkan paras tekanan darah yang dialami oleh pesakit. Garlic complex ini adalah diekstrak daripada bawang putih dan ia adalah salah satu sumber antibiotik semulajadi.

Omega Guard pula membantu melancarkan perjalanan darah dan menghalang pembekuan darah. Kebiasaannya darah tinggi ini dikaitkan dengan sakit belakang kepala, mudah pening, suka marah2 kan. Ini adalah disebabkan salur darah yang tersumbat dan menyebabkan kita berasa pening2.

OsteMatrix pula membantu mengurangkan masalah sakit kepala. Ia boleh menormalkan tekanan darah tinggi. Lagipun OsteMatrix macam susu, dia membekalkan kalsium yang mana boleh mengurangkan masalah sakit sendi dan pinggang. 

Semoga usaha baru untuk mengatasi masalah darah tinggi buat kawan saya itu berbaloi. Kita usaha sehabis daya, selebihnya kerja Allah s.w.t. Jadi, apa tunggu lagi, hadiahkan ibu bapa anda vitamin Shaklee tanpa bergantung sepenuhnya dengan ubat-ubatan. In shaa Allah set ini boleh membantu.


Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂