Tuesday 28 October 2014

Set Kecantikan Luar & Dalam

set cantik shaklee

Kecantikan adalah idaman untuk setiap orang. Tidak kiralah perempuan mahupun lelaki, masing-masing ingin menjaga keterampilan diri. Tapi hampir kesemuanya tidak menitikberatkan keselamatan produk tersebut. Ada juga yang sanggup menjalani pembedahan plastik. Tidak pun suntikan botox atau apa2 pun jenis suntikan yang menjanjikan kecantikan. Tapi mereka tidak tahu apa akibat dan kesan jangka masa panjang daripada tindakan mereka itu. Dan lagi, mereka membayar beratus malah beribu hanya untuk cantik. Mereka tidak tahu keputusan mereka yang 'shortcut' untuk segera cantik tidak seluruhnya menjaga kesihatan dalaman mereka. Kalau mahu cantik biar cantik di dalam dulu pasti di luar akan juga kelihatan cantik.

Sel-sel di dalam badan kita juga perlukan makanan, tidak kiralah untuk membentuk sel dan tisu yang baru atau pun menyembuhkan sel yang lama. Segalanya perlukan nutrisi. Ini pun shortcut untuk cantik juga sebab apa, SR Vita C Shaklee tu, sebiji jak pun khasiatnya adalah sama seperti memakan 7 biji buah oren. Wahh, mahu cantik sanggup kah makan 7 biji sehari? Tidakkan? Sebab tu kita ada suplemen, suplemen ini makanan tambahan, dia seperti makanan juga kita makan untuk dapatkan zat dan nutrisi cuma suplemen ini berbentuk serbuk atau pun pil tablet. Telan saja sebiji tidak perlu susah2 telan 7 biji buah oren. Mesti ramai tahukan, oren memang elok untuk kulit kita..

Haaa, kalau BComplex pula, khasiat vitamin B yang lengkap dengan 12 jenis vitamin B. B Complex ni, sebab dia termasuk dalam set kecantikan bukan apa, kalau orang suka stres tu kan, suka kerut2kan dahi lama2 terbentuk kedut atau garisan tua, haaa... B Complex ni akan mengurangkan stres kita.. Alah, ubat penenang paling selamat ni. Saya selalu amalkan. Tapi B Complex bukan ubat ya. Ia suplemen. Sama juga SR Vit C.

Vitamin E ni pula untuk membantu mengurangkan dan memudarkan parut luka, regangan kulit (strethmarks), warna tona kulit tidak sekata, bintik2 hitam kesan daripada jerawat.. Haaa, yang ni memang best.. Gabungkanlah ketiga-tiga produk ini mesti kamu tampak hasil yang sangat menakjubkan. Selamat mencuba!!

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂