Thursday 23 October 2014

Shaklee Labuan: Bertambah Satu Lagi

Alhamdulillah selesai daftar seorang lagi keluarga Shaklee saya. Dia salah seorang rakan sekolah menengah saya yang memang maintain consume vitamin Shaklee. Antara kegemarannya ialah ESP, SR Vit C Plus, Zinc Complex dan OsteMatrix. Selain itu, disebabkan Meal Shake promotion pada bulan ini, dia pun tidak mahu ketinggalan untuk ambil peluang ini. Katanya untuk anaknya.

Pada mulanya, dia pun bingung dan keliru mana satu ingin di ambil nya kerana dua produk dia mahu tu promo bulan ini, ESP dan Meal Shake. Saya pujuk dia masuk member bukan apa, sebab dia konsisten consume Shaklee ni, untuk tidak rugi better join as member, bukan sahaja kita dapat harga murah sebagai member sah Shaklee, tapi juga kita berpeluang rembat promo item setiap bulan, dengan harga yang sangat extragavanza jimat. Fuh.. Tidak menyesal. Saya pun berjaya ambil dua set Meal Shake Buy 3 Free 1 tu. Lama kelamaan dia pun mahu juga masuk member. Tadi lepas saya jumpa dia, saya excited sangat mahu online enrolment untuk dia. Dia pun whatsapp saya balik2. Dia excited saya lagi lebih excited bah.

Terbuka juga hatinya kan, katanya juga, yalah boleh promote sama keluarga, rakan2, mana tahu ada rezeki boleh dapat bonus, tambah pendapatan bulanannya. Nah, nampak kan. Dia pun bersemangat untuk timba ilmu, banyak yang dia ingin bertanya pada saya. Yalah, kita ni kalau mahu sihat atau mahu promote sihat pada orang lain, ilmu kena ada. Banyak yang harus dipelajari lagi. In shaa Allah. Alah bisa tegal biasa. Dia pun sudah ada rancangan sendiri dan ada target customer sudah. Alhamdulillah. Semoga diperluaskan rezeki buat rakan seperjuangan saya ini. Semoga dipermurahkan rezeki juga buat semua ahli keluarga Shaklee yang mendaftar di bawah saya.

Tahniah untuk anda semua kerana membuat pilihan yang tepat!! Jom kita kejar impian kita bersama-sama.

Siapa lagi yang berminat untuk join member seperti kami??
Boleh hubungi saya 
Asda 013-6507465

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂