Thursday 23 October 2014

Shaklee Effect: Gantung Banner Di Depan Rumah

Selamat pagi semua... Salam Dhuha..

Pagi yang sejuk ni saya mau share cerita kelmarin petang. Malam tadi tidak sempat mahu update blog. Syukur diberi peluang untuk bercerita pada hari ini.

Ceritanya begini, ada seorang makcik, jiran saya, kami sekeluarga memang rapat, lagipun dia memang seorang kawan kepada mama sejak bujang lagi. Mahu dijadikan cerita, saya kan memang sudah letak banner Shaklee di depan rumah saya. Banner itu dari bulan lepas lagi bah.

Dua minggu yang lepas, pada hari Ahad makcik tu datang saja bersembang di kaki lima rumah.. Dia pun bertanya2 tentang produk yang saya jual ni. Haa, dia pun sebenarnya sudah consume Zinc Complex, itupun kerana ada kakak angkat saya memang sudah lama consume Zinc, dia beli dari saya, dan tanpa pengetahuan saya, kakak saya berikan makcik tu sebotol Zinc Complex. Kakak angkat saya tu dia makan Zinc kerana ingin menyembuhkan luka dalam. Dia pernah ada sejarah kesihatan yang kurang baik. Then, salah seorang daripada anak makcik tu memang belajar jurusan kesihatan, jadi dia beritahu lah vitamin begini memang bagus, dia bukan ubat tapi suplemen. Jadi mamanya lagilah tertarik. Tambahan lagi, anaknya pun turut makan Zinc mamanya tu. Haa, bila mamanya dapat tahu, anaknya berkata "alah, nanti aku ganti, belikan mama di KK banyak bah tu". Tapi lepas tu makcik cakap sudah tidak perlu kerana, orang yang menjual ada di sebelah rumah saja. Jadi kelmarin petang dia datang rumah kerana Zinc Complex nya sudah habis. Haa.. Seronok sangat. Zinc Complex saya habis, dan tiba masa untuk restok lagi. Syukur Alhamdulillah.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂