Friday 31 October 2014

Shaklee Labuan: Bersharing Lagi

Tadi sempat bersharing pasal produk lain dengan seorang customer yg merupakan kenalan sy juga. Katanya dia makan multivitamin beli dari sebuah farmasi terkenal seluruh Malaysia ini, tapi yang salahnya dia tidak dapatkan konsultasi kesihatan sepenuhnya daripada pharmacist di sana. Tambahan pula, multivitamin yang dia makan ada B-Complex memang akan menaikkan selera makan. Ceritanya si kawan ni mahu kurus, turunkan berat badan pd ideal weight. Hehe, tapi makan vitamin yg increase apetite. Macam mana tu?

Apa yang saya katakan di sini, jika kita betul-betul ingin hidup sihat dengan cara yang betul, belilah daripada orang yg berpengetahuan, jangan main sembarang beli, nanti kita menyesal di kemudian hari. Jangan juga beli dari orang yg hanya ingin kan keuntungan, lepas kamu beli dia pun cabut lari, apa masalah pun kamu tidak dapat selesaikan kalau beli dari orang macam ini.

Produk Shaklee adalah health suplements. Kami di Shaklee, well trained, perlu attend training untuk tahu sedikit sebanyak tentang produk yg kami jual. Kami juga perlu kenal pasti, siapa target customer untuk setiap produk kami. Tapi itu bagi orang yang selalu hadirkan diri ke kelas nutrisi dan training. Tapi kalau orang yg tidak pernah attend training tu, jangan beli dari dia kerana kita tidak yakin apa yang bakal kita hadapi selepas consume apa yg dia cadangkan.

Please choose the right person and best consult ever that he/she can provides.

Bukan itu sahaja, kita juga perlu tahu sedikit sebanyak produk yang kita beli atau yg kamu mahu beli. Pastikan ingredients/ ramuan/ bahan2 yang ada pada vitamin tersebu sesuai dengan keperluan kamu. Jangan simply beli kalau kamu tidak tahu menahu. Tanya details pada pharmacist atau distributor favourite kamu.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂