Friday 3 October 2014

Vivix Pertama

2 October 2014. 

Tarikh ini adalah tarikh bersejarah saya. Saya berjaya jual Vivix untuk pertama kali. Hanya untuk beberapa minit sharing di dalam office saya berjaya convincekan my colleague untuk beli Vivix untuk mama dia. Mama dia ada masalah diabetes. Lagi, sekarang langsung tidak boleh kencing, hanya mampu buang air besar sahaja. Setiap bulan her mom have appointment dengan doktor untuk mencuci kidney dia. Her mom memang ada masalah diabetes lama dulu. Kesian bila dengar dulu.

7Oct14 - Received & Unpack Vivix

Kelmarin petang tu, saya cakap sama dia mau share something, saya bagitahu dia pasal Vivix Shaklee bertindak terus ke DNA kita, sebab tu orang yg ada tumor boleh sihat dan bebas dari cancer. Suddenly, dia cakap "bolehlah saya beli satu" terus dia mau bayar cash time tu jugak. Terkejut dan terkesima bila tengok kan semangat betul dia mahu membantu mama nya. I'll know one day you will know, you are not making wrong decision and you will glad to have this as your choice.

Syukurlah, semoga Vivix mampu membantu mamanya, kalau tidak mampu menyembuh sekaligus pun tapi sekurang2nya mampu mengurangkan masalah dan derita penyakit mama dia. Thank you for the support!! May ALLAH bless you and your family, my friend. Hopefully this will help you. Thank GOD that I can help you.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂