Sunday 23 November 2014

Pengedar Shaklee Utama: Vitamin di mana anda berada

Anytime Anywhere: Stay Healthy


Walau ke mana saja saya pergi mesti saya bawa bekalan vitamin bersama-sama dengan saya. Antara vitamin yang 'must have' dalam pill box saya ni ialah Omega Guard, SR Vita C Plus, Alfalfa, Bcomplex dan OsteMatrix.

Omega tu untuk anak saya sebab saya tidak mahu ketinggalan untuk beri dia bekalan Omega setiap hari. Sebagai menyokong perkembangan otaknya dan antibodi nya juga supaya tidak mudah terkena penyakit. Lagipun saya pun makan juga.

Sr Vita C Plus, imunisasi buat saya dan suami. Biasalah kalau travelling memang mudah terkena penyakit tidak kiralah sebab penghawa dingin dalam kereta atau cahaya terik semasa berjalan. Lagipun vitamin C ni menyokong menyerapan zat besi.

Alfalfa pula memang kawan baik saya. Saya mesti kena makan sebagai sumber fiber. Sebagai pengganti sayur saya. Almaklumlah kalau dalam sehari bukan cukup syarat 4 sajian sayur di makan pun. Jadi saya rasa perlu Alfalfa saya.

Tidak kurang juga saya memang perlukan B-Complex. Sebab apa.. Saya ni pun sering diserang sakit kepala tidak kira masa dan tempat la bah. Tapi suami saya wajib makan setiap hari. Hehe. Supaya dia tidak mudah stres lah kan. Kasi bagi ubat penenang yang paling selamat di dunia lah apa lagi. Hehe..

Walau ke mana sahaja kita berada, kesihatan tetap kena jaga. Kesihatan adalah paling berharga sekali di dalam hidup kita.

vitamin shaklee


Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂