Saturday 8 November 2014

Shaklee Labuan: BOM Preparation

Peluang Perniagaan Shaklee

Dari dulu saya memang suka menulis. Saya suka baca novel. Menulis pun memang yang bunga-bunga. Sehinggalah sekarang saya masih suka menulis. Saya selalu buat belanjawan bulanan saya sekeluarga. Sekarang tengah2 pagi buta pun menulis. Menaip. Buat update blog saya. 

Esok saya pula diminta jadi speaker utk Peluang Perniagaan dalam Shaklee. Saya sekarang ni sedang praktis lah. Apa mau cakap esok ni. Saya pun jarang berada di depan. Apatah lagi ramainya orang saya jemput. Harap mereka dapatlah menghadirkan diri. Bagi mereka yang ingin tips hidup sihat boleh lah datang menghadirkan diri. In shaa Allah kamu akan dapat sesuatu malam nanti. Saya rasa saya spontan sajalah esok. 

Siapa percaya kita boleh dapat duit kalau amalkan hidup sihat? Siapa cakap jual suplemen tidak boleh dapat income? Siapa yang tidak mahu hidup sihat? Saya percaya ramai yang ingin hidup secara sihat bukan? Tapi mungkin ramai juga yang tidak mahu buat pendapatan sampingan, sibuklah, tiada masa lah, penatlah.. dan macam2 alasan lagi. Tapi bag saya, sebab saya mahukan lebih pendapatan, jadi saya korban masa rehat, korban masa tidur. Bukan susah pun kalau mahu ber'sharing'. Bukan sahaja kita sihat, malah kita boleh bantu orang hidup sihat. In shaa Allah.  

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂