Wednesday 12 November 2014

WE ARE SHAKLEE

shaklee

The Shaklee Difference


Ada orang kata dengan saya, "haaa, banyak juga ubat kau makan".. Saya jawablah "haaa, ini bukan ubat bah, suplemen saja bah... saya tidak mahu badan saya kurang nutrisi bah sebab tu makan ini".

Ada lagi orang tanya "tidak apa2 ka makan terlalu banyak suplemen?", actually tidak apa2 kalau kita makan suplemen tapi janji kita mesti minum air yang banyak dalam sehari. Paling kurang pun 2 liter air putih. Sebab apa? Sebab badan kita terdiri daripada 80% air. Kalau badan kita kurang air, macam juga mesin basuh yang kita sumbat terlalu banyak pakaian tapi air kurang. Apa jadi? Dia tidak bergerak bebas kan? Kita umpamakan lah begitu. Kalau kita makan suplemen tapi kurang minum air, mesti tersekat-sekat kan. 

Saya pergi mana sahaja pun saya akan bercakap pasal Shaklee. Sehinggakan suatu hari tu, adik saya mengadu sakit kepala, saya cakaplah, mahu B-Complex? Respon dia apa, aiisshhh.. kak long ni sikit2 iklan. Ya Allah Ya Rabbi adikku sayang, bukan mahu iklan sangat pun tapi mahu bagi kita hidup secara sihat bah. Saya tidak rugi kalau anda yang memilih jalan lain atau tidak mahu percayakan Shaklee, bagi saya untuk memastikan kita sihat itu tergantung pada diri sendiri. Dan saya cuma seorang yang ingin membantu anda hidup lebih sihat dan terjamin di kemudian hari. 

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂