Saturday 13 December 2014

Masker Collagen Powder

Collagen Powder - Masker Muka di Pagi Sabtu!!


Memang sangat best kalau hari sabtu ada saja saya mahu buat dengan muka saya ni. Apa2 pun yang penting saya tidak pernah tinggal menggunakan Gentle Deep Foaming Cleanser setiap kali mandi. Hehe.

Tapi masker Collagen Powder Shaklee ini sangat berbeza. Beberapa minit selepas sapu di muka memang akan terasa kesan kulit menjadi tegang. Memang sangat best!!

Selain testimoni adik saya yang mengatakan kulit dia terasa licin gebu selepas beberapa hari minum Collagen dan juga ramai rakan sekelas kata dia makin putih, rakan sepejabat saya juga menggunakan Collagen dan sangat nampak perbezaan selepas 1 kotak habis diminum. Dan dia sangat puas hati. Muka dia kemerah2an berjerawat sebelum ini memang nampak berkurang. Maaf tidak boleh share gambar dia, kena minta keizinan tuan punya badan dulu.

Tambahan lagi sekarang sangat panas dan sensasi. Collagen berada dalam pasaran Shaklee dan promosi BELI 3 PERCUMA 1???? What?? Memang sangat surprise dan mengejutkan lagi bila Shaklee mengeluarkan statement bahawa selepas promo ini habis, Collagen akan tidak berada dalam pasaran lagi selama 9 hingga 12 bulan untuk mereka membuat kajian dan naik taraf produk Collagen Shaklee ni.

JOM JOM jangan berputih mata selepas ini. Siapa yang memang sangat sukakan Collagen Powder, dan memang selalu beli dan pada mereka yang baru ingin mencuba boleh kongsi2 dan pakat dengan rakan2. Beli 3 Percuma 1 tu siapa tidak mahu ada percuma. 1 kotak saja pun sudah berharga RM298, tapi bila beli 3 dapat 1 kotak free. Dapat juga free keahlian Shaklee seumur hidup dan sudah percuma ahli, dapat lagi bonus tunai daripada Shaklee layak 5% daripada harga belian. Memang memang memang sangat berbaloi baloi.

Aduhaiiii, siapa tidak grab memang sangat menyesal..

Dapatkan produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya
Feel free to contact me, 
Your Shaklee friend, Asdayanty 
Shaklee ID: 1071673 
YouTube: RH AszdaYanty 
Facebook: Asda HealthJourney 
Instagram: asda_healthjourney 

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂