Friday 12 December 2014

Shaklee Labuan: Bisnes Kad Yang Cantik


Kad Nama ~ Siap Redesign ARRIVE!!



Alhamdulillah... Saya dapat jugak akhirnya kad ini yang di order pajak 300pcs per set. Haha.. Kawan saya yang offer ni. Kalau kawan2 nak order boleh direct call Kabir Printing. Terletak di dalam Kolej Institut Profesional Baitulmal, Jalan Kg Pandan, Kuala Lumpur.


Terima kasih tidak terhingga buat adik Faiz Poslaju yang sudi menghantarkan ke rumah petang tadi. Mungkin dia mahu kekalkan kan slogan "Pagi ini Pos, Mesti Sampai Esok". Apa2 pun sebagai tanda penghargaan, saya bagi dia vitamin sample 'OsteMatrix' bekalan untuk dimakan selama 2 hari. Hehe. Mula2 dia tidak mahu juga, tapi saya letak jak atas tempat duduk dalam van poslaju sebelah dia tu.

Selepas kotak dibuka, nah Nazran apa lagi mengalahkan excited ummi dia lagi excited. Dia ni kalau stok Shaklee sampai berkotak2 dialah paling seronok.. Haha. Sebab dia suka main dengan polisterine kecil2 dalam kotak Shaklee tu. Sampai masuk dalam kotak...

Si kecil cilik ini ialah Duta Meal Shake Saya. Kalau tidak percaya boleh tengok di link saya ni. Dan juga dia tidak pernah miss Omega Guard, sebab itu perkembangannya sangat cepat walaupun di tengok fizikal dia cuma kecil sahaja.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE
Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: Asda Healthcare

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂