Saturday 13 December 2014

Shaklee Labuan: Personal Coaching



Rahsia Kejayaan Adalah Dengan Menimba Ilmu


Saya pasti ramai yang bersetuju dengan saya, bahawa ilmu lah yang menyebabkan kita berjaya. Tidak kiralah ilmu itu dari segi apa, agama, akhlak, ilmu untuk memperbaiki sesuatu, tips untuk mencari rezeki atau pun pengetahuan tentang kesihatan.. Itu semua ilmu tu.

Oleh disebabkan itulah saya sangat berbesar hati jika ada mereka yang ingin menimba ilmu daripada saya. Tidak kiralah downline kah, rakan2 kah, adik2 saya even suami saya juga. Saya curahkan juga ilmu pengetahuan apa yang saya tahu. Dunia dan bumi kita ini penuh dengan rahsia, semuanya harus kita terokai seluas-luasnya yang kita mampu.

Rohaya adalah downline saya, juga dikenali sebagai rakan seperjuangan saya. Beliau antara yang aktif bisnes Shaklee. Beliau makan lebih dulu produk Shaklee berbanding saya. Beliau juga merupakan suri rumah sepenuh masa. Syukurlah dia berjaya merasa pendapatan daripada Shaklee walaupun tidak banyak, dia bersyukur kerana bila dikumpul2 katanya jadi banyak juga. 

Anak Shaklee saya semuanya saya sayang. Cuma mereka tidak mengambil peluang bila saya sangat2 mengambil berat pada mereka. Saya tidak pernah rasa saya ingin mengambil kesempatan. Tidak pernah terlintas di kepala saya ni. Saya cuma mahukan mereka berjaya rasa sihat dengan Shaklee. Sangat2 lah berkesan, berbaloi dan jimat lagi kita sebagai member Shaklee. We have to enjoy the benefit. Please stay healthy.


Jika anda berminat untuk menyertai kumpulan kami boleh lah menghubungi saya ya...

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: Asda Healthcare

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan Shaklee

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂