Saturday 13 December 2014

Shaklee Labuan - Power Up Cash Incentive


Appointed Rank - Supervisor

Terjumpa surat ini di dalam beg. Saya pun merasa juga Supervisor walaupun sekarang ni pengedar tumbuh seperti cendawan tumbuh selepas hujan. Saya juga terkena tempias di mana ramai pengedar yang masih menjual di bawah harga ahli yang mana tidak mengikut undang-undang Shaklee sendiri.

Sesetengah ahli juga memang terasa ditikam dari belakang bila ada customer berpaling tadah dan cancel order semata-mata mereka terjumpa pengedar Shaklee yang menjual harga ahli dan juga undercut price. Teruk jugalah sekarang ni dugaan melimpah..

Kalau pengedar baru saja mendaftar itu lagi kesian kerana mereka baru ingin merasa rezeki daripada Shaklee ini, kalau saya ni sudah setahun dan saya memang ada regular customer yang memang akan beli dari saya. Tapi bagaimana dengan mereka pengedar baru.

Setelah naik rank, dapat lagi Power Up Cash Incentive di mana setiap orang memang akan mendapat cash ini jika naik rank lagi daripada base rank. Tapi amaunnya akan berganda jika naik lagi Senior Supervisor. Tidak silap saya dalam RM850 jika dapat naik pangkat lagi selepas ni. In sha ALLAH..

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE
Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: Asda Healthcare

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂