Sunday 1 February 2015

PROMO FEBRUARI 2015: Beli 6 Percuma 1 atau Beli 2 Diskaun 5%


OsteMatrix - More Than Calcium 


OsteMatrix adalah antara favourite vitamin saya. Setiap hari saya tidak akan tertinggal utk telan vitamin ini sblum tidur stiap malam. Ia membantu kita merehatkan otot & tidur pun akan selesa tanpa rasa sakit badan kerana sibuk dgn aktiviti di siang hari.

Apa lagi ia juga mengelakkan saya diserang gastrik di awal pagi. OsteMatrix mngandungi magnesium yg sgt bagus utk mereka yg sering mengalami gastrik juga. Jgn bergantung pd ubat gastrik saja ya..

Bukan itu saja, makan OsteMatrix ni pun pengubat migrain sy juga. Memang sgt mujarab bah. Boleh cuba ya klu tidak percaya..

OsteMatrix menyediakan lebih drpd sumber KALSIUM utk anda kerana ia juga mgandungi magnesium, vitamin D  utk myokong ksihatan otot & sendi anda...

Vit Lea with Iron Formula

Vitamin PERTAMA dicipta oleh bapa vitamin, Dr Forest C Shaklee. Ianya direka dan dirumus khas oleh beliau dan usia vitamin ini lebih tua dr sy, malah lebih tua dr ibu bapa sy.

Vitamin ini dikenalkan pd dunia pada 1915 yg pd masa itu, Bapa Vitamin pd masa itu yg sgt mementingkan konsep "Living in Harmony" yg bermaksud jika ingin hidup sihat kita kena percayakan pada alam semulajadi. Ia penuh dgn rahsia & perlu diterokai.

Inilah hasilnya bapa vitamin menghasilkan Vit Lea yg lengkap dgn multivitamin & multimineral yg dirumus khas dan juga tidak ketinggalan ia mgandungi zat besi yg diperlukan oleh badan kita.

Antara khasiat Vita-Lea ialah:-


Penambahan tenaga SEGERA – pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja2 seharian

Pelengkap nutrisi – Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang vegetarian dan anemia.

Keupayaan sistem produktif- penting bagi kanak2 dan remaja yang sedang membesar

Metabolisme – Sangat membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan proses penuaan.

Elemen Penting pada sel tubuh – Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tiroid.

Melindungi organ – melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati

Vita-Lea juga boleh diambil oleh semua golongan, bermula dari kanak-kanak hinggalah dewasa. Ia juga bagus untuk ibu-ibu menyusu, ibu hamil, kesihatan dalaman wanita, pesakit anemia dan mereka yang mengamalkan gaya hidup aktif.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...
"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE
Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: Asda Healthcare

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂