Wednesday 20 May 2015

ESP Shaklee - Perangsang Susu Ibu Terhebat

esp promo

Energizing Soy Protein - Sumber Protein Asli 


ESP ini bukan sahaja produk paling popular di kalangan mereka yang ingin cantik tapi juga mereka yang titik beratkan sumber susu ibu yang berkualiti dan sangat lagi berpatutan. Yalah, ramai mengadu susu tepung yang ada di kedai sangat mahal jika dibandingkan dengan ESP yang membekalkan susu ibu cukup untuk lebih sebulan.

Tambahan lagi, susu kedai yang khas untuk new born baby lagi lah mahal kan. Mana belanja puting susu, botol susu leceh lagi bergerak ke sana sini untuk membuatkan susu. Kalau ada susu ibu kan senang terus suakan pada si comel kan.

Sahabat saya ni, bukan sahaja pelanggan yang tetap tapi juga ibu yang sangat mengambil berat tentang penyusuan ibu. Syukurlah juga ESP ini banyak membantu nya dalam misi nya untuk menaikkan berat permatanya yang ketiga yang lahir tidak cukup besar.

Sekarang beliau mengambil SET PENYUSUAN IBU iaitu ESP + Alfalfa juga tambahan Lecithin untuk mengurangkan masalah bengkak susu dan juga untuk mengembalikan badan seperti sebelum mengandung dulu. Yalah, ramai juga ibu-ibu yang risau semua gain weight disebabkan mengandung kan. Jadi inilah penyelesaiannya. Tapi kena disiplin lah kan jangan sampai menganggu nutrisi si comel yang menyusu dari kita pula kan.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE
Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: Asda Healthcare

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂