Sunday 12 October 2014

ESP Promo - Teruja!!!

Nah, saya sudah cakap ESP ini best... Bulan lepas bawak Nazran pegi klinik terserempak dgn rakan seperjuangan Shaklee saya sendiri. Pada mulanya, dia pun cuma seorang consumer sahaja, sejak dia mengandung kan anak dia paling bongsu sampailah sekarang sudah 5 bulan si baby, si ibu menyusukan badan anaknya, juga masih jugak minum ESP kata dia "tidak pernah kulit dia ruam-ruam" padahal baby dgn ruam tidak pernah dipisahkan lah.. Ruam dgn baby adalah perkara biasa. Tapi, bila baby tdk pernah ada ruam itu luar biasa... Hehe... Sampai husband dia cakap "kenapa dari dulu tidak minum tu ESP"..Hehe..Sekarang dia sudah menjadi ahli Shaklee.. Memang dia sangat jatuh cinta!!!

Katanya boleh beli harga member, tambah2 lagi kalau promotion setiap bulan kita dapat lihat terujanya penggemar ESP ini. Siapa yang jadi ahli Shaklee tu mmg tidak akan rasa menyesal!!! Malah sangat beruntung, kita dapat badan yg sihat dgn harga yg sangat berbaloi-baloi.. Tau saja ESP Promo bulan ini, terus dia cakap mau borong... Bestkan??

Tiada yg lebih penting melainkan keselesaan dan kesihatan kita dan juga keluarga kita seluruhnya.. kan mumy Salvia Chrispine... Jom konsisten Shaklee Vitamin. Pasti anda tidak menyesal belanjakan wang ringgit kita..

Jom sihat dan cantik bersama Shaklee
Siapa yang berminat untuk jadi ahli??
Call saya bila2 dan dimana saja
‪Asda 0136507465‬

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂