Saturday 4 October 2014

Herb-Lax Testimoni

Hai hai semua..Entri kali ini cerita pasal Herb-Lax, entah macam mana boleh terlupa buat entri untuk kakak tu. Minggu lepas, seorang kakak tu mahu beli Herb-Lax, katanya dia susah betul untuk buang air besar. Kadang tu sampai sebulan tidak membuang, sebab tu jerawat mudah tumbuh bila sistem penghadaman kita tidak berapa baik.

Haaa, sebab masalah dia yang satu ni, dia cakap mahu makan hari2 supaya boleh buang air besar. Saya cakap dengan kakak tu cuba makan dulu 4 hari pertama 4 biji, nanti mesti tidak perlu makan hari2. Pagi esoknya, dia whatsapp, "Salam Asda.. Pagi tadi dah berjaya masuk toilet.. " Dia bagi simbol 'thumbs up' banyak2 di whatsapp dia.. Hehe...

Kakak ni, dia memang susah telan yang tablet2 ni, dia suka serbuk2 macam ESP. Sebab tu dia beli ESP dari saya. Dua tiga hari lepas tu, dia whatsapp lagi tanya kan harga Alfalfa, lepas tu tanya lagi B-Complex. Nampak kan tarikan Shaklee disitu.. Kalau kita mahu sihat, pasti ada jalannya, 'hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih'. Kakak ni yang susah telan tablet pun, sekarang sudah tidak lagi.. 'Alah bisa, tegal biasa' bah.... So, demi hidup yang sihat, kita tidak perlu takut untuk mencuba.

Selamat mencuba!!!

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂