Saturday 25 October 2014

Servicing

Saya duduk depan laptop tapi saya tengok handset. Suami pergi main bola, jadi saya bosan. Apa lagi terdetik hati untuk hubungi downline. Dua orang pertama tidak dapat di hubungi tapi call orang ketiga dijawab juga. Alhamdulillah. Dia seorang member sejak bulan Januari lepas, beli cuma untuk makan sendiri. Katanya dia sangat sibuk. Aduh.. Pada mula join tu, saya minta join program dan kelas pun dia tidak join. Sibuk katanya. 

Malam ini, syukur setelah sharing serba sedikit ilmu untuk turunkan berat badan. dia mahu beli Esp dan Lecithin. Syukurlah hatinya telah terbuka sedikit. Sharing yang bermacam-macam, dari Vitamin C ke Collagen Powder, dari income zero ke 3 angka dan ke 4 angka. Kedengaran nya dia sangat impressive. Banyak yang diceritakan. Yalah, macam seorang kakak yang sudah lama tidak menghubungi adiknya. 

Saya update blog sekarang ini pun sambil tidurkan anak saya. Dia khusyuk tengok Upin Ipin dalam handphone saya. Sambil tu bolehlah saya update blog tentang kisah tu tadi. In shaa Allah kita mampu mengubahnya.

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂