Saturday 25 October 2014

Shaklee Labuan: Langsing, Sihat dan Anggun

Sambutan program hari ini sangat memberangsangkan, dapat positif feedback daripada mereka bukan ahli Shaklee yang datang. Tambahan lagi, sekali sambutan birthday leader saya. Sebenarnya, saya pun hampir lupa birthday leader saya. Tapi nasib hampir lupa, bukan sudah terlupa. Hehe. Walaupun agak awal, tapi saya sudah bagi hadiah buat leader saya sebagai penghargaan saya untuk dia. 

Shaklee menawarkan khasiat vitamin yang sungguh hebat, di samping kita mampu menjana pendapatan, kita juga mampu memberi jaminan untuk hidup sihat. Itulah yang kami rasa dalam Shaklee. Saya sangat teruja, walaupun hari ini saya tidak berjaya membawa seorang pun prospek tapi saya dapat ilmu hasil daripada sharing fellow friends Shaklee saya tadi. Syukur Alhamdulillah.. Kami pun dapat free minum Esp+Milo dan Performance.. Segar sepanjang program.

Apa pun saya banyak belajar daripada program hari ini. Daripada awal program sehinggalah saya dihantar ke rumah oleh leader saya. Segala yang terjadi pasti ada hikmah tersembunyi.

                                   
Juara Pertandingan Mewarna
Haikal, 9 thn
Naib Juara Pertandingan Mewarna
Syazrianah, 11 thn




                                  
Pemenang Pertandingan Mewarna tempat ke-3
Chewable Vitamin C
                    

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂