Tuesday 21 October 2014

Tips 3S: Sharing, Sponsoring & Servicing

Salam Zohor semua...

Wah wah wah.. Saya baru call anak Shaklee saya di Melaka. Tips Shaklee kan Sharing, Sponsoring dan Servicing. Ini adalah salah satu contoh servicing downline. Kejutan diberikan dia mahukan stok promo bulan ini. Tidak mahu lepaskan peluang betul!! Dia mahu share beli Meal Shake dan dia tambah lagi SR Vita C Plus dengan ESP. Dia cakap tak nak lepaskan peluang, yalah jimat bah kalau harga promo ni.. Jimat sangat2 beli 3 saja tapi dapat 1 percuma. Tapi lagi jimat kalau sudah jadi salah seorang dari keluarga Shaklee kami. Hehe.. Sangat best!! Dapat beli harga ahli bah. 

Bukan itu saja, dia dapat jimat dalam RM60++ selepas tolak cas penghantaran untuk dia. Kan besttt tu.. Hihi, So boleh lah saya beli promo lagi Meal Shake Beli 3 Percuma 1. Saya memang merancang untuk beli Meal Shake promo tu memandangkan Meal Shake saya tinggal satu stok yang ada. Apa lagi dengan jimatnya, saya mau rembat sekali lagi selagi promo masih berlangsung. Yahuuu... Sangat happy masa ni..!!!

Lagi bertambah excited bila tahu 10% daripada pembelian Meal Shake akan disalurkan ke tabung MyKasih. Yalah, kita membeli dalam masa yang sama kita menderma. Syukurlah.. Dapat juga meringankan beban orang lain.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya.. Atau jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee kami, anda sangat dialu-alukan, tidak kira anda berada di mana pun, serata negeri serata dunia.

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂