Tuesday 21 October 2014

Sharing: Performance & Chewable Vita C

Selesai Servicing anak Shaklee saya, ini pula Sharing pasal adik dia yang consume Performance Drink dan Chewable Vita-C. Adik perempuan bongsu dia sebenarnya seorang yang aktif bersukan juga tau. Katanya sejak adik dia consume Performance ni, kalau berjalan di tengah panas muka dia tidak lagi rasa panas dan pijar. Kalau dulu, bila mula beraktiviti sahaja muka dan kulit dia mudah rasa burn out, lagi2 d tengah panas. Tapi sejak consume performance, dia sangat2 energetic dan tidak lagi mudah rasa haus dan kulit tidak rasa pedih terkena cahaya matahari. Fuhh!! Testimoni ni baru juga saya dengar. Selama ni saya ingatkan Performance ni bagi orang bertenaga saja, hari ini Performance story bertambah hebat.


Bila fikir2 betul jugak kan, sebab Performance ni memang diperbuat daripada Natural Orange. Kalau siapa yang pernah perasan, bila bancuh dengan air, kita boleh nampak urat2 buah oren dalam air tersebut. Fuh best.. Jangan tidak tahu, buah oren kan bagus untuk kulit juga. Yalah kaya dengan Vitamin C bah tu.

Nah, adik dia ni sukakan Chewable Vita C juga, haa.. Sejak dia consume produk ni, dia tidak pernah terkena demam atau selesema. Katanya lagi, kalau dulu ada saja masa-masa tertentu mesti pulang ke rumah, sebab dia ni duduk asrama. Terpaksa ponteng kelas sebab sakit, dia ni mudah terkena demam panas dan selesema. Haa kan best.. Cerita punya cerita, sudah setengah jam on call. Tapi memang lah kalau cerita Shaklee, tidak pandai ada habisnya. Ada saja keistimewaannya yang kita boleh kongsi bersama rakan-rakan. Sure tidak rugi punya!! Shaklee is Miracles.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂