Wednesday 15 October 2014

Vitamin Buat Si Manja Tersayang



   

Musim demam bah sekarang ini...cuaca tidak menentu kadang panas, kadang hujan lebat... Saya yng makan vitamin pun kena, nasib ada vitamin c, selsema saja, demam pun tidak jadi... Nah, suami pula yang terkena sekarang ini.. Nazran juga yg kuat antibodi.. Apa tidaknya, sy tidak pernah tertinggal bagi dia Meal Shake dgn Omega Guard. Kiri kanan ummi ayah selsema berganti, dia juga yg steady bah... Hehe... Syukur Alhamdulillah...

Siapa yg bminat utk dapatkan set ini untuk si manja anda jangan berlengah.. Jangan terhantuk baru terngadah.. Nanti kita juga yang susah.. Mahu pergi klinik lagi beratur panjang?? Tidak payahlah...

Minum kan saja campuran susu atau apa2 minuman ksukaan anak kita. In shaa Allah. Antibodinya terjaga...

Ada sesetengah orang alah, tidak apa kami ada Medical Card dari majikan, so tidak perlu keluar duit. Ya, memang kita tidak keluarkan duit untuk dapatkan ubat dari klinik panel. Tapi kalau bg set ini, adalah satu prevention, langkah pencegahan bah.. Sebelum terkena baik kita berjaga2. Lagipun kanak2 ni memang mudah terkena demam dan selesema. Pantang pegi tempat baru, demam, pantang terkena angin sejuk, demam, pantang minum air sejuk, selesema.

Set ini juga khas untuk kanak-kanak yg mengalami ampus/asthma, yg ada masalah kulit tu mcm eczema/allergic, tidak kira budak2 atau dewasa.. Siapa2 pun boleh cuba.. Pasti tidak menyesal punya!!

Tambah2 lagi, Meal Shake sekarang promo Beli 3 Percuma 1, dan 10% daripada hasil jualan akan disalurkan kepada MyKasih. Membeli sambil menderma.
          




Harga Meal Shake RM113.75
Harga Omega Guard RM136

Tapi boleh dapatkan harga jimat dari saya..
Kalau berminat call saja
Asda 0136507465
‪#‎Sid1071673‬

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂