Wednesday 15 October 2014

Cara Menjana Pendapatan Sampingan bersama Shaklee

Anda merupakan suri rumah sepenuh masa?
Anda seorang wanita mahupun lelaki berkerjaya yang inginkan pendapatan sampingan dari rumah?

Terserah pada anda ingin buat berapa jam dalam sehari, mahu sepenuh masa atau sebagai part time sahaja pun boleh. Yalah, sambilan katakan. Sekiranya anda seorang suri rumah sepenuh masa, sambil2 online di facebook tu, boleh sharing pasal produk Shaklee, apa tidak, boring juga kan tiada benda mahu di buat, anak sudah berhantar ke sekolah, anak yang lain sedang tidur, suami pun keluar berkerja. Tidak salah kita mencuba untuk jana pendapatan dengan Shaklee bisnes.

Tidak tahu memandu?? Shaklee tidak perlu mahir untuk memandu menghantar barang ke sana sini. Shaklee ada Online Business beroperasi 24 jam 7 hari seminggu. Hanya perlu shopping pilih produk yang anda kehendaki dan taip sahaja alamat penerima. Shaklee akan terus menghantar direct kepada alamat penerima. 

Tiada modal? Saya pun mula-mula tidak ada modal juga, tiada duit untuk di dahulukan. Selepas bayar RM85 yuran keahlian, bulan pertama usaha saya menjadi dan dapat pulangan lagi. Bonus pertama saya RM108. Duit keahlian yang saya bayar tu, balik kepada saya pula melalui bonus. Itupun sebab sharing di facebook. Hanya rakan2 terdekat sahaja yang menjadi customer saya pada masa tu. Sangat berbaloi bah sebab RM85 itupun di bayar untuk keahlian seumur hidup, tidak perlu bayar keahlian bulan2. Berbaloi atau tidak?? 

Hanya perlukan masa sekejap saja sharing/update status tentang kebaikan produk. Kalau ada orang PM kita reply. Kalau tiada, sharing lagi dan lagi ikut masa lapang. Tidak rugi sebenarnya.. Bukan sahaja masa kita terisi dengan aktiviti bermanfaat, tapi mampu mengubah pendapatan bulanan anda. Enjoy saja, tidak perlu rasa stress, tidak perlu fikir yang negatif, yang penting kita ada keyakinan diri.

Lagipun kan, sejak saya dalam Shaklee ni, ilmu tentang kesihatan itu memang banyak. Kita dapat banyak tips untuk hidup sihat, secara alami dengan perbelanjaan wang yg jimat dan tidak perlu ke klinik sangat untuk dapatkan bekalan ubat. Semua ini disebabkan, saya makan produk Shaklee.. Mula2 tu, kita pun ragu2 untuk mencuba kan? Bila sudah ramai customer yang bagi feedback, memang saya pun tertarik dan fall in love dengan Shaklee.

Ada orang cakap, Shaklee bisnes ni, kena pandai bercakap.. Hehe.. Tidak perlu lah reka2 ayat untuk menarik orang lain bah... Kita kena jujur sahaja, tidak perlu mahu tipu2 selindung. Produk Shaklee memang terbukti kesahihannya yang selamat dan alami. Apa perlu takut? Kita kan ada training, tidak pun ada kelas jarak jauh yang boleh kita join untuk tingkatkan ilmu kita mengenai permasalahan dan penggunaan produk. Tidak perlu ragu2. Dulu saya pun cakap begitu, tapi bila kita cakap jak apa yg terlahir dari hati kita In Shaa Allah, akan menarik perhatian orang punya.

Ramai suri rumah yang telah berjaya sekarang ini. Jangan perlekehkan mereka suri rumah sekarang. Bukan seperti dahulu , hanya tahu buat hal kerja kerja di rumah. Sekarang boleh bisnes sudah. Tidak kurang hebatnya mereka yang membuat part time sahaja. Saya pun berkerjaya juga, tapi saya mampu memperolehi income yang lebih setiap bulan. Senyuman akan terukir tidak kira berapa income itu, tapi ia terhasil daripada usaha kita sendiri. Saya sangat berpuas hati. Disebabkan itu, saya mahu tingkatkan usaha lagi untuk layak ke peringkat seterusnya. 

Syarat keahlian adalah 18 tahun ke atas.

Dengan keahlian yang dibayar, anda akan dapat Distributor Starter Kit, di mana ada beg yang di dalamnya mengandungi buku detail produk, senarai harga ahli, senarai harga pasaran, buku 'Business Manual' yang menerangkan cara kira bonus dan beberapa hand out penting untuk anda faham bersama Syarikat Shaklee.

Selain anda boleh menikmati belian produk Shaklee dengan harga ahli, anda juga boleh menikmati kelebihan lain:

Bonus dalam bentuk Cash – Bonus akan diberikan pada anda setiap 15hb hasil daripada belian anda setiap bulan mengikut performance anda. Walaupun lambat, tapi ini best bah tengah-tengah bulan dapat duit. Kebiasaannya kan orang akan mengalami “poket kering”pada pertengahan bulan, tapi dengan Shaklee in shaa Allah tidak..

Bonus Kereta – bagi yang serius, anda akan dapat menikmati bonus kereta bila dah mencapai target tertentu.Bonus kereta anda boleh membeli kereta idaman anda daripada instalment yang diberikan oleh Shaklee pada setiap bulan.

Percutian – Percutian VVIP 5 Star yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Bagi Muslim, anda berpeluang pergi Umrah dengan pakej VVIP, dimana hotel hanya bersebelahan dengan masjid. Seronok sungguh. Dan yang lebih seronok anda berpeluang membawa orang orang tersayang mengikut kelayakan yang diberikan terma dan syarat.

Apa pula KELEBIHAN jika mendaftar dengan saya?
Anda akan dibimbing sehingga berjaya melalui Kelas/ Seminar yang akan kami adakan dan juga “Personal Coach” juga akan diberikan berdasarkan permintaan.

Jika tak tahu menggunakan blog, kami akan ajar caranya. Teknik marketing, bagaimana mengunakan fb dengan cara yang betul, semuanya akan diberikan, janji anda sendiri ada kemahuan untuk berjaya.
Anda akan diberi Access untuk sertai FB GROUP RAHSIA saya berkaitan info tentang bisness online dan tips marketing dan banyak lagi rahsia perniagaan yang diberikan bersama kami.

Anda juga akan diberikan Exclusive Class juga secara online dan offline bersama orang orang yang berjaya, tukar tukar pendapat dan sharing kejayaan mereka sehingga lah anda berada di puncak.
Ramai yang mengikut kumpulan kami kini telah mencapai income 4 angka di rumah, malah ramai di antara kami adalah suri rumah mahupun bujang yang tidak punyai perkerjaan tetapi mempunyai pendapatan tetap bersama shaklee

Apa pula dengan Risiko dalam shaklee?

Secara jujurnya , shaklee mepunyai risiko yang amat rendah. Anda tidak perlu menyimpan stok yang banyak di rumah seperti gudang dan modal yang besar.
Anda hanya perlu rajin dan berusaha untuk berkongsi kan produk shaklee dengan orang ramai untuk kecapi hidup yang lebih sihat dan keluar dari masalah kewangan.


Caranya untuk mendaftar sebagai ahli

1. Pembayaran yuran RM65, berserta cas pos RM10 untuk Semenanjung atau RM20 untuk Sabah dan Sarawak
2. Berikan butir-butir/details mengenai diri anda
  • Nama pemohon
  • No IC pemohon
  • Nama pasangan pemohon
  • No IC pasangan pemohon
  • No Phone
  • Email Address
  • Alamat Surat Menyurat
  • Nama bank dan Nombor Akaun
Jika anda berminat, boleh call/sms/whatsapp untuk pertanyaan lanjut:


"Prevention is better than cure" 

Jom sihat dan cantik dengan Shaklee


Sebarang pertanyaan 

Sila Hubungi Saya, 
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂