Wednesday 15 October 2014

Weight Loss 2kg for A Month

Selamat malam semua.. Salam maghrib..

Pagi tadi dapat message adalah seorang adik tu, keluarga dia memang saya sudah lama kenal. Tapi dia tidaklah berapa kenal saya. Mahu dijadikan cerita, dia ni sudah overweight bah.. Kira kategori 'obese' sudahlah.. Bulan lepas, dia message saya pasal set kurus. Time tu, dia mau tengok dulu katanya. So kebetulan, Allah memang beri petunjuk, pagi sebelum pergi kerja saya letak dalam satu beg khas utk stok Shaklee saya. Beg ni saya bawak untuk isi barang yang sudah di order pada hari sebelumnya untuk dihantar, selepas waktu pejabat. Yalah, kalau penghantaran area ofis saja, di area bandar saja memang saya bawak terus, tidak perlu pergi rumah ambil then patah balik lagi ke bandar utk penghantaran.

Jadi, pagi tu saya isilah Herb-Lax, ESP, dan Lecithin, paling biasa orang beli dari saya lah ni. Hot item bah ni. Tengahari tu, adik tu datang lah berjumpa saya di area ofis saya saja. So saya sharing lah dia pasal tiga produk ni.. Haa, lama2 dapat juga yakinkan dia untuk beli Set Slimming ni.



Pagi tadi, saya message dia tanya kabar dia, tanya pasal perkembangan dia. Haa, sebenarnya adik ni ada bisnes bantu bapa juga.. Kerja dia juga memang mengeluarkan peluh. Then, dia cakap.. Haa ya kak, turun dua kilo dari 98kg turun 96kg baru ni juga dia timbang dia cakap. Nah syukurlah, dia pun minta tips diet dan makanan seimbang tadi. Best kan? Orang gembira kita pun gembira kan. Semoga dia dapat capai berat badan ideal selepas ini.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂