Monday 6 October 2014

Yeay!! Vita E in my List

Setelah sekian lama, akhirnya Vita E Complex saya beli jugak untuk saya makan sendiri, sebelum ni asyik ready stock saja, kali ini, saya pun mahu makan juga.

Entah berapa bulan yg lepas, ada seorang customer, dia beli sekaligus: GLA Complex, Zinc Complex & Vita E Complex... Beberapa minggu selepas itu dia bg saya feedback, parut jerawat di muka makin kabur... Mulai sejak itu, saya terpikat dengan Vita E.

Setahun yg lepas, selepas melahirkan hero saya, banyak stretchmark di badan, tambah2 lagi di perut.. Alahaii memang tidak senang bila tengok diri sendiri, di bahagian betis belakang pun ada. Mula2 tu saya beli Bio-Oil di guardian tu, lepas mandi jak sapu seluruh badan, dua kali jak beli, tapi sangat malas untuk sapu tu.. Habis dua botol yg 50ml tu saya tidak mahu beli lagi... Malas sudah sapu2 ni.. Parut masih ada juga.. Malas sudah.. Bagus lagi beli Vita E, telan ja sebiji sehari.. Jimat lagi 4 bulan untuk sebotol tu..

Semalam saya sudah mula makan... Saya bahagi dua dengan adik perempuan saya. Hari ni dia mau balik asrama sudah.. So, dia sparuh saya sparuh. Plus 4 biji free dapat bersama pill box Shaklee masa 'New Distibutor Training' tempoh hari. Hehe.. Sangat seronok!!!

"Prevention is better than cure" 
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE.

Dapatkan produk Shaklee berserta konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

Sebarang pertanyaan 
Sila Hubungi Saya, 
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂