Friday 14 November 2014

Hidup sihat sambil buat duit

Stay healthy be Wealthy 


Saya sudah setahun berkecimpung dalam dunia Shaklee, pahit jerih dalam bisnes dan keberkesanan Shaklee. Rahsia berShaklee dalam genggaman saya. Mula tu saya tertarik untuk makan saja dulu. Tapi entah kenapa hanya melalui satu gambar hasil perahan susu yang saya post di facebook membuka fikiran saya untuk berniaga Shaklee. Kenapa tidak kan? Niat saya ingin membantu orang sihat bah. Saya pun tidak ambil untung banyak yang penting kita dapat galakkan orang makan suplemen dan dapat hidup sihat.

Sejak Oktober 2013 saya rasa duit bonus tu, sedikit sebanyak membantu saya dalam kehidupan harian. Saya pun tidak perlu beli menggunakan wang hasil daripada gaji pekerjaan tetap saya. Hanya guna wang daripada bonus Shaklee yang saya dapat. Saya rasa sangat berpuas hati. Setahun cukup untuk saya merasa bonus 3 hingga 4 angka. Walaupun merasa 4 angka cuma dua kali, tapi saya rasa sungguh bersyukur. Yalah, makan, beli dan jual saya dapat 4 angka income. Siapa mahu bagi kan?

Purata pendapatan bonus Shaklee saya dalam setahun mencecah juga RM625 sebulan. Ini sebagai kajian purata hasil complete 12 bulan lah. Banyak juga kan. Siapa mahu bagi tu. Tepuk dada tanya selera.

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂