Thursday 13 November 2014

Ostematrix Pilihan Hatiku

Mencegah Osteoporosis dengan OsteMatrix


Sejak minggu lepas, badan sudah sering sakit2. Orang bilang banyak angin. Sakit sangat. Saya kerja duduk berdepan komputer berjam-jam. Memang teruk rasanya, Ya Allah.. Tuhan sahaja yg tahu betapa sakitnya belakang. Jadi saya rasa tiba masanya untuk konsisten OsteMatrix. Semoga sahaja lepas ini, kehidupan akan lebih selesa dan sihat.
sendi tulang

Dulu saya ambil remeh pula pasal tulang temulang ni. Tahukah anda? Wanita lebih cenderung mengalami masalah osteoporosis. Sebab kan, mengandung dan melahirkan semua menyumbang kalsium pada bayi dalam kandungan. Apatah lagi menyusukan. Memang lah dia tarik kalsium kita. Sebab kalsium tu memang diperlukan oleh bayi dalam kandungan tu. Sedari dalam kandungan hinggalah menyusukan badan, bayi ambil kalsium dalam badan kita. Oleh disebabkan itu, kalsium dalam badan si ibu haruslah mencukupi. Lebih tidak apa, yg penting cukup bekalan buat si ibu dan si anak.

Saya sedar tentang itu dan sekarang saya akan mulai menelan OsteMatrix juga. Tidak boleh tidak. Siksanya sakit sendi  badan ni tidak boleh saya bayangkan dengan kata-kata. Apa lagi, kalau saya minta adik saya urut. Wah, gila sakit. Bila kena bahagian berangin yang diurut, Beristighfar panjanglah saya. Sakit yang amat.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂