Thursday 27 November 2014

Pengedar Shaklee UTAMA di Labuan: Free Keahlian


Bertambah lagi Keluarga Shaklee Saya


Tadi baru balik dari rumah kawan suami saya, yang juga seorang customer saya. Dia pernah beli set resdung dari saya dan belikan Lecithin buat isteri dia. Sabtu yang lepas dia whatsapp saya mau jadi ahli Shaklee. So saya explain dia briefly tentang cara2 masuk member. Dan hari ini dia sudah confirm untuk jadi ahli selepas bincang dengan beloved wife. 

Selepas proses pemilihan produk, saya bagi mereka tandatangan borang permohonan dan Protection Data Act form. Sampai sahaja dirumah, selesai makan malam, saya duduk untuk mengisi borang bagi pihak mereka. Sedang khusyuk isi borang, putus pula bekalan letrik. Sudahlah guruh dan kilat sabung menyabung di luar. Bergegar rumah rasanya. Nazran pun asyik terbangun2. Hehe.

Kan best kalau suami isteri join member. Sebab jimat lah kan. Kalau tidak, pasangan pun kena bayar yuran ahli. Memang best kalau spouse joining bukan rugi pun bah. Jadi nanti bila satu hari nanti kita berjaya, kita akan bersama2 pasangan kita berada di pentas untuk mengambil anugerah. Wahh.. Kan best tu. 

Saya pun sudah dapat pin Supervisor. Disebabkan saya join ahli bersama suami, saya dapat dua pin. Supervisor Pin. Best woo.. Untung kan. Walaupun stakat Pin tapi bagi saya itu suatu recognition dalam kejayaan saya dalam Shaklee. Tidak apa, saya ada 6 lagi level untuk di kejar. Semoga Allah permudahkan. 

Tambahan lagi, saya excited sangat sebab apa, dia mau masuk ahli secara free. Ala, yang cara 2 tu. Beli produk dengan 200uv (Pembelian dalam RM650 ke atas). Fuhh, kejutan bagi saya. Excited nya saya. Syukur alhamdulillah.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: Asda Healthcare

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂