Tuesday 25 November 2014

Pengedar Shaklee UTAMA Labuan: Dugaan Demi Dugaan

Tawakal Tangga Kejayaan


Usai solat asar petang kelmarin, saya dapat tahu yang bos tempat saya kerja sebagai Auditor ni tidak mahu kalau urusan bisnes sendiri dan pengeposan barang tidak boleh menggunakan alamat pejabat. Saya rasa down sangat. Hati saya rasa sedih sangat. Niat saya cuma membantu orang supaya hidup sihat. Saya tiada niat yang baik, saya tidak penting kan keuntungan juga. Motif dan tujuan utama saya ingin membantu orang sihat semata-mata. Walau bos menghalang, saya ada jalan saya sendiri.

Saya mencari akal juga untuk mengubah alamat surat menyurat saya di dalam rekod Shaklee. Sang suami pun memberikan alasan susah kalau pos barang ke pejabat tempat dia kerja. Jadi saya tiada cara lain, saya call GDex, yang bestnya mereka sudah mengenali saya dengan mendengar nama sahaja. Jadi mudah untuk saya berurusan dengan mereka. Jadi hari ini saya hubungi mereka untuk tidak menghantar apa2 kotak daripada Shaklee ke pejabat saya lagi.

Yalah, pejabat tu bos yang punya, mungkin saya tiada hak untuk menggunakan alamat tempat kerja saya sebagai urusan bisnes saya. Bos memang nampak supporting, tapi bila keadaan sudah tidak mengizinkan saya berserah. Syukurlah semuanya dipermudahkan. Allah s.w.t sentiasa bersama dengan orang2 yang sabar. in sha Allah.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...
"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE
Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty
“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂