Wednesday 26 November 2014

Atasi Gastrik anda dengan Shaklee

Selamat tinggal GASTRIK


shaklee labuan

Sejak kebelakangan ini ramainya bertanya tentang gastrik. Tahukah anda gastrik juga mampu meragut nyawa kita. Walaupun sebenarnya kita nampak ringan tapi kalau ia tidak dirawat dari awal anda akan menyesal seumur hidup. Gastrik boleh menyerang bila-bila masa saja. Tidak kira siang ka malam. Siapa pun boleh diserang gastrik. Kalau anda amalkan masa pemakanan yang tidak tentu dalam seminggu dua, anda bakal menghadapi masalah gastrik.

Sedangkan saya pun yang sentiasa amalkan masa pemakanan yang tetap, ada juga gastrik menyerang. Yalah saya pun pernah ada gastrik sejak jadi pelajar dulu. Setiap hari kena bertarung dengan gastrik. Kalau perut berangin dan rasa ada asid, jangan sesekali minum air berkarbonat lagi. Waahhh, itu berdasarkan pengalaman saya sendiri lah. Tetapkan lah masa pemakanan anda.

Jika perut rasa tidak selesa atau pun sering rasa senak walau sebenarnya tidak kenyang, jangan sesekali minum susu. Susu mempunyai kandungan asid yang tinggi. Saya bercakap pun kerana ilmu hasil dari bacaan dan pengalaman sendiri. In shaa Allah sharing ini akan membantu anda yang mempunyai masalah gastrik.

Set GASTRIK Shaklee

Energizing Soy Protein (ESP)

+ Memberi rasa kenyang yang lama. Sebab apa ESP penting sebab mereka yang sering gastrik ini kan mempunyai waktu makan yang berlainan setiap hari sebab itu diserang mereka gastrik. Waktu makan yang tidak tentu dalam harian kita. Jadi ESP ini akan lebih membantu anda rasa kenyang so kalau lewat makan pun tidak apa dengan syarat anda ada masa untuk membancuh ESP semasa waktu makan anda.

OsteMatrix

+ Ia adalah sumber kalsium buat mereka yang ada gastrik. OsteMatrix mengandungi magnesium yang sangat penting untuk mereka yang ada gastrik. Magnesium ini akan membantu anda meneutralkan gastrik yang ada dalam perut anda
+ Ia juga membantu mereka yang mempunyai masalah sembelit dan masalah cirit birit. Cirit birit akan dihadapi mereka yang mempunyai gastrik tapi masih lagi mahu makanan yang pedas. Tolong elakkan makan yang pedas2 ya.

Peppermint Ginger Plus

+ Membantu anda untuk membuang angin. Haaaa, ini best. Kalau angin berkumpul di dalam perut ia akan menyebabkan gastrik dan seterusnya suakr untuk kita membuang angin. Halia yang terkandung di dalam Peppermint Ginger ini sangat membantu. Cubalah kalau tidak percaya.

Apa apa pun untuk dapatkan kesan yang lebih baik saya cadangkan anda ambil ketiga2 produk ini, apatah mereka yang memang mempunyai gastrik yang teruk. Aduuiii, korban sedikit duit anda untuk kesihatan diri sendiri.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂