Wednesday 3 December 2014

Prosante Shaklee: Atasi Masalah Rambut Berkelemumur

prosante shaklee

Goodbye Dandruff


Anda mengalami masalah kelemumur seperti gambar illustrasi di atas? Mari sini saya share kan bagaimana untuk mengurangkan masalah anda ini.

Biasanya orang yang mempunyai kelemumur di kulit kepala mereka, rata-rata mereka akan berasa gatal dan sering menggaru sehingga kan kulit kepala luka dan berdarah. Teruk juga kan? Saya pun mengalami masalah yang sama. Sebelum ini memang saya sering menghadapi masalah begini. Apatah lagi saya ini orang yang bertudung. Aduhaaiii, ya Allah.. Tuhan saja yang tahu macam mana gatal nya kepala ni. Sangat buntu untuk mencuba jenis shampu apa lagi. Saya menemukan jalan buntu untuk mencari produk lain sehinggalah saya tergerak hati untuk mencuba produk Shampu Shaklee.

Saya guna shampu ini sejak saya nampak keberkesanan beberapa produk Shaklee yang lain, bermula dari Alfalfa, ESP, Herbal Blend Multipurpose Cream, OsteMatrix, Vit E Complex waduhh... Tergoda nya saya untuk mencuba Shampu ini. Saya akan cuci rambut saya 2hari sekali. Sejak dari itu kelemumur sudah berkurang. Tidak lagi saya tergaru2 sampai kulit kepala saya luka dan berdarah. Tidak sudah saya tukar shampu lain. Kalau travel pun saya mesti bawa shampu ini.

Tambahan lagi, suami saya pun sukakannya!! Sekarang kami bersama kongsi pencuci muka Shaklee.. Hehe... Sangat sangat best!!! Macam2 mahu diceritakan lagi tentang Gentle Deep Foaming Cleanser Shaklee ini.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...
"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE
Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: Asda Healthcare
“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂