Wednesday 3 December 2014

Jatuh Cinta dengan Pembersih Muka Shaklee


shaklee labuan

Salam cantik semua... Hari ini sharing pasal pencuci muka saya yang sekarang sedang saya gunakan. Jumaat yang lepas, saya travel dan adalah pakai mekap sikit untuk hadirkan diri ke undangan majlis walimah sahabat saya di Kg Lakut, Papar Sabah. 

Selepas dari sana seharian kami berjalan shopping di bandar Kota Kinabalu. Sampai rumah di Membakut sudah hampir pukul 10 malam. Balik saja tumbuh lagi sebiji jerawat di atas batang hidung, yang sebelum ini ada tumbuh d bahagian bawah kening. Mungkin sebab kulit berminyak akibat berpeluh. Jerawat yang berisi saya pecahkan lah. Tangan saya memang tidak boleh diam lagi2 kalau nampak jerawat yang ada isi. 

Mahu dijadikan cerita, pulang ke Labuan ada lagi jerawat di bahagian pipi saya. Wah, 3 biji jerawat untuk 3 hari??? Tapi hari ini bila saya amati muka saya ni, tidak pula ada kesan bekas jerawat tumbuh dan pecah di situ. Maksudnya parut jerawat tiada tertinggal lah kan. Seronok sangat bah!

Alhamdulillah... Selain itu saya juga mengamalkan Vita E Complex. Alaahh, yang promo bulan ini tu. Beli 6 Percuma 1 atau paling tidak pun beli dua dapat diskaun 5% tu.


shaklee labuan

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: Asda Healthcare

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂