Saturday 25 March 2023

Shaklee FUN DAY

Seronoknya bisnes Shaklee ini, bukan sebab kita di ajar untuk berbisnes tapi juga diberikan tips untuk menjaga kesihatan. Malah extended to menjaga kecantikan. 

Baru-baru ini, Shaklee mengadakan Fun Day banyak sangat aktiviti yang dilakukan. Kalaulah ada juga di Labuan confirm mau pergi juga memeriahkan. Banyak giveaways yang di tawarkan. Mereka yang baru mau join Shaklee pun boleh datang. 

Memang seronok ! Ramai yang pulang tanpa tangan kosong. Berbaloi-baloi. 

Shaklee Fun Day ini diadakan di 4 buah cawangan iaitu: Petaling Jaya (Home Office), Kuala Lumpur, Kota Bharu dan Johor Bharu. Siapa yang berada berhampiran tidak lepaskan peluang untuk pergi. 

Pada hari tersebut juga, Shaklee menawarkan secara percuma kepada semua yang hadir untuk mengambil peluang melakukan pemeriksaan Skin Analysis, BMI Composition dan juga Bone Check. Bukan senang mahu dapat percuma untuk perkhidmatan ini tau! Rugi ba kalau tidak join. Sayangnya saya jauh. Haraplah kalau ada buat di Kota Kinabalu boleh juga saya pergi kan. 
  

Dan yang bestnya juga dapat minum free air bancuhan Performance Lime. 

Semua yang memborong Shaklee dapat banyak GiveAway seperti Large Alfalfa Complex (paling wow sekali), D'daun bag, (huwaaaaaa saya belum ada ini), Ceramic Mug with Lid, Shaklee Note Book, Pouch, Youth Shimmer cas. Uish gila2 punya FREE item. 

Saya haraplah dapat diteruskan lagi program seperti ini di masa akan datang supaya lebih ramai orang yang mengenali Shaklee dan meyakini semua produk Shaklee adalah selamat dan terbukti berkesan.  

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

"Prevention is Better Than Cure" 
 Jom sihat dan cantik bersama saya  
Asdayanty 
Your Shaklee friend❤️
Shaklee ID: 1071673 
YouTube: RH AszdaYanty 
Facebook: Asda HealthJourney 
Instagram: asda_healthjourney 
FB Kek Batik: Cake Batique Ummi
IG Kek Batik: cakebatique.ummi

“Produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂