Monday 6 October 2014

Dish Wash Concentrate


Selamat malam semua...Haaa, ini mau cerita pasal kelmarin.. Macam biasalah, saya ni pengguna Shaklee yang tegar. Sebelum ini, saya pun macam anda semua, beli sabun serbuk di kedai supermarket berdekatan, sabun basuh pinggan apatah lagi sabun cuci mangkuk tandas.

Ok. Saya dapat gift bag dari Shaklee semasa 'Chinese New Year' Celebration pada bulan Februari yg lepas. Salah satu produk saya dapat ialah Dish Wash Concentrate. Saya baru buka pagi kelmarin, pagi raya. Hehe... Saya ingat mau jual tapi fikir2 better saya guna sendiri.


Petang kelmarin adalah masak2 untuk raya haji lah katakan... Jadi, semua tulang ayam saya kumpul satu pinggan semasa membasuh pinggan menggunakan Dish Wash Concentrate. Lepas habis semua basuh2, saya macam biasalah saya lap dengan sabun seluruh singki tu.. Semua orang mesti buat bila dia selesai membasuh pinggan di singki kan..

Pagi tadi tengok singki macam ada yg pelik jak.. Tulang ayam tu di situ juga tanpa ada semut menyerang... Aikk peliknya... Haaa, bekas gula yang diletak atas meja pun langsung tidak bersentuh semut... Pelik betul.. Kalau sebelum ini, aduhaaiii, kejap saja ditinggal, confirm semut datang... Geram betul... Nasib malam sebelumnya saya sembur semua dengan campuran air Basic H tu. Tiada sudah semut mengelilingi.. Bestnyaa!!! Syukur Alhamdulillah dengan Shaklee produk, semua kerja jadi mudah dan jimatlah masa... Allah.. Syukur sangat..

Pastikan anda mempunyai 1 botol Dish Wash Concentrate di rumah anda sekarang!!!

"Prevention is better than cure" 
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE.

Dapatkan produk Shaklee berserta konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

Sebarang pertanyaan 
Sila Hubungi Saya, 
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂