Tuesday 7 October 2014

SR Vita C Plus - Mencegah Selesema

Vitamin C memang terkenal dengan meningkatkan sistem imun badan. Cuaca lagi yg tidak menentu sejak kebelakangan ini jadi kita sangat perlukan vitamin C yg cukup di dalam badan kita. Shaklee mempunyai Sustained Release Vitamin C yang mampu mencegah kita daripada demam dan selesema. Ini kisah saya tentang Vita-C.

Selepas bangun pagi hari raya qurban yang lepas, tekak sudah rasa perit2 bila menelan air liur. Kepala pun macam berat semacam saja. Saya gagahkan juga untuk bangun. Then, selepas makan biskut sekeping dan minum air putih yang panas, saya telan 3 biji Sustained Release Vita-C Plus dan minum 2 gelas air lagi.


Sepanjang hari sibuk menyiapkan makanan, selesai buat sarapan, then buat rendang daging lagi, selebihnya bantu mama saya lah, selesai bacaan doa kesyukuran, kami menjamu selera sekeluarga. Selesai membasuh pinggan, saya solat dan telan vitamin C Shaklee lagi 3 biji. Barulah saya rehat.

Hari yang sangat memenatkan, dengan badan lagi tidak berapa sihat. Petang tu saya tertidur melihat Nazran bermain, badan pun rasa sejuk semacam. Malam tu saya terbangun rasa macam segar saja. So saya sediakan makan malam untuk suami. Alhamdulillah.. Pagi esoknya bangun sihat seperti biasa. Hari cuti ialah hari family.. Hehe..


Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...

"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE

Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: RH-Aszda Yanty

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂