Thursday 29 October 2015

Bekalan ESP Mix Untuk Suami Setiap Pagi

ESP



Sempat juga snap gambar shaker Shaklee yang berisi ESP dicampur dengan Horlicks kegemaran suami. Setiap hari tidak akan ketinggalan menyediakan ESP ini untuk dijadikan bekalan dalam kereta sepanjang perjalanan menghantar saya ke tempat kerja. Sambil memandu dan menghadap jem jalan di pagi hari isi perut anda dengan ESP.

Istimewa nya ESP ini sejak dia dibekalkan, suami saya sudah tidak mengadu sering diserang gastrik lagi. InshaALLAH dengan izin ALLAH swt. Lagipun kerja beliau memerlukan tenaga dan fizikal yang kuat jadi ESP ini akan memberi kan dia tenaga sebelum memulakan tugasan berat nya.

Siapa yang tidak kenal Shaklee ini. Bagi saya ESP ini paling popular daripada produk Shaklee yang lain. Orang pun sering sebut2 yang ESP tu sehinggalah ramai yang berprasangka yang Shaklee cuma produk ini saja yang ada. Tapi itu silap. Shaklee mempunyai banyak lagi produk. Silalah menjelajah blog saya untuk lebih mengenali Shaklee suplemen ini. Saya ingin mengajak ramai lagi untuk kita amalkan hidup sihat. Mencegahlah sebelum terlambat.

Dapatkan semua produk Shaklee dan konsultasi kesihatan yg terbaik daripada saya, pengedar SHAKLEE anda dan keluarga...
"Prevention is better than cure"
Jom SIHAT, CELIK dan CANTIK dengan SHAKLEE
Sebarang pertanyaan
Sila Hubungi Saya,
Asdayanty Phone: 0136507465
Sid 1071673
Facebook: Asda Healthcare
“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting us. If you have any comments please leave your suggestion or any issue related. Tq.

🌻Asda HealthJourney🌻
🎂Cake Batique Ummi🎂